გარანტია

გარანტიის პოლიტიკა

ბოლო განახლება: 2024 წლის 06 მაისი გმადლობთ lum.ge-ზე შოპინგისთვის. თუ რაიმე მიზეზით თქვენ არ ხართ სრულად კმაყოფილი შესყიდვით, გეპატიჟებით გადახედოთ ჩვენს პოლიტიკას თანხის დაბრუნებისა და დაბრუნების შესახებ. დაბრუნებისა და თანხის დაბრუნების ეს პოლიტიკა შეიქმნა დაბრუნებისა და თანხის დაბრუნების პოლიტიკის გენერატორის დახმარებით. შემდეგი პირობები გამოიყენება ნებისმიერი პროდუქტისთვის, რომელიც ჩვენთან ერთად შეიძინეთ. ინტერპრეტაცია და განმარტებები ინტერპრეტაცია სიტყვებს, რომელთა თავდაპირველი ასო არის დიდი ასოებით, აქვთ შემდეგი პირობებით განსაზღვრული მნიშვნელობა. შემდეგ განმარტებებს აქვთ იგივე მნიშვნელობა, მიუხედავად იმისა, გამოჩნდებიან ისინი მხოლობით თუ მრავლობით რიცხვში. განმარტებები ამ დაბრუნებისა და თანხის დაბრუნების პოლიტიკის მიზნებისთვის: კომპანია (ამ ხელშეკრულებაში მოხსენიებული როგორც „კომპანია“, „ჩვენ“, „ჩვენ“ ან „ჩვენი“) აღნიშნავს ლუმენს, წერეთლის 116. საქონელი ეხება სერვისზე გასაყიდად შემოთავაზებულ ნივთებს. შეკვეთები ნიშნავს თქვენს მოთხოვნას ჩვენგან საქონლის შეძენის შესახებ. სერვისი ეხება ვებსაიტს. საიტი ეხება lum.ge-ს, რომელიც ხელმისაწვდომია www.lum.ge-დან თქვენ გულისხმობთ ინდივიდს, რომელიც წვდება ან იყენებს სერვისს, ან კომპანიას, ან სხვა იურიდიულ პირს, რომლის სახელითაც ასეთი ფიზიკური პირი წვდება ან იყენებს სერვისს, შესაბამისად. თქვენი შეკვეთის გაუქმების უფლება თქვენ უფლება გაქვთ გააუქმოთ თქვენი შეკვეთა 7 დღის ვადაში ამის რაიმე მიზეზის დასახელების გარეშე. შეკვეთის გაუქმების ბოლო ვადაა 7 დღე იმ დღიდან, როდესაც თქვენ მიიღებთ საქონელს ან როცა მესამე მხარე, რომელიც არ არის გადამზიდავი, ფლობს მიწოდებულ პროდუქტს. თქვენი გაუქმების უფლების გამოსაყენებლად, თქვენ უნდა გვაცნობოთ თქვენი გადაწყვეტილების შესახებ მკაფიო განცხადების საშუალებით. თქვენ შეგიძლიათ გვაცნობოთ თქვენი გადაწყვეტილების შესახებ: ელექტრონული ფოსტით: [email protected] ჩვენ აგინაზღაურებთ არაუგვიანეს 14 დღისა დაბრუნებული საქონლის მიღების დღიდან. ჩვენ გამოვიყენებთ იმავე გადახდის საშუალებას, როგორც თქვენ იყენებდით შეკვეთისთვის და თქვენ არ დაგეკისრებათ რაიმე საკომისიო ასეთი ანაზღაურებისთვის. დაბრუნების პირობები იმისათვის, რომ საქონელი იყოს დაბრუნების უფლება, დარწმუნდით, რომ: საქონელი შეძენილია ბოლო 7 დღის განმავლობაში საქონელი ორიგინალურ შეფუთვაშია შემდეგი საქონლის დაბრუნება შეუძლებელია: საქონლის მიწოდება დამზადებულია თქვენი სპეციფიკაციებით ან აშკარად პერსონალიზებულია. საქონლის მიწოდება, რომელიც თავისი ბუნებიდან გამომდინარე არ არის შესაფერისი დასაბრუნებლად, სწრაფად ფუჭდება ან ვადის გასვლის თარიღია. საქონლის მიწოდება, რომელიც არ არის გამოსადეგი დასაბრუნებლად ჯანმრთელობის დაცვის ან ჰიგიენური მიზეზების გამო და დალუქულია მიწოდების შემდეგ. საქონლის მიწოდება, რომელიც მიწოდების შემდეგ, მათი ბუნების მიხედვით, განუყოფლად არის შერეული სხვა ნივთებთან. ჩვენ ვიტოვებთ უფლებას უარი თქვან ნებისმიერი საქონლის დაბრუნებაზე, რომელიც არ აკმაყოფილებს ზემოთ დაბრუნების პირობებს ჩვენი შეხედულებისამებრ. შესაძლებელია მხოლოდ ჩვეულებრივი ფასიანი საქონლის დაბრუნება. სამწუხაროდ, გასაყიდი საქონელი არ შეიძლება დაბრუნდეს. ეს გამორიცხვა შეიძლება არ გავრცელდეს თქვენზე, თუ ეს არ არის ნებადართული მოქმედი კანონმდებლობით. საქონლის დაბრუნება თქვენ ხართ პასუხისმგებელი საქონლის ჩვენთან დაბრუნების ღირებულებასა და რისკზე. თქვენ უნდა გამოაგზავნოთ საქონელი შემდეგ მისამართზე: წერეთლის 116 ჩვენ ვერ ვიქნებით პასუხისმგებელი საქონელზე, რომელიც დაზიანებულია ან დაკარგულია საპასუხო გადაზიდვისას. ამიტომ, ჩვენ გირჩევთ დაზღვეული და თვალთვალის ფოსტის სერვისს. ჩვენ არ შეგვიძლია თანხის დაბრუნება საქონლის ფაქტობრივი მიღების ან მიღებული დაბრუნების მიწოდების მტკიცებულების გარეშე. საჩუქრები თუ შეძენისას საქონელი მონიშნული იყო საჩუქრად და შემდეგ პირდაპირ თქვენთან გაიგზავნება, თქვენ მიიღებთ საჩუქრის კრედიტს თქვენი დაბრუნების ღირებულებისთვის. დაბრუნებული პროდუქტის მიღების შემდეგ, სასაჩუქრე სერთიფიკატი გამოგიგზავნეთ ფოსტით. თუ საქონელი არ იყო მონიშნული, როგორც საჩუქრად შეძენისას, ან საჩუქრის გამცემი შეკვეთა გადაეგზავნა საკუთარ თავს, რათა მოგაწოდოთ იგი მოგვიანებით, ჩვენ გამოგიგზავნით თანხის დაბრუნებას საჩუქრის გამცემს. Დაგვიკავშირდით თუ თქვენ გაქვთ რაიმე შეკითხვა ჩვენი დაბრუნებისა და თანხის დაბრუნების პოლიტიკის შესახებ, გთხოვთ დაგვიკავშირდეთ: ელექტრონული ფოსტით: info@lum.ge